så dumt

heter Mia Törnbloms nya bok. Jag gillar henne, jag förstod nog inte riktigt hur nere hon har varit i drogträsket. Jag tycker boken är läsvärd, framför allt alla smala kvinnor som inte är nöjda med sitt kroppsideal. En smal bräcklig kropp, är det något att sträva efter? jag tycker det ska vara lite och ta i. Kvinnor ser mycke friskare ut. Nåväl, läs Mias bok. Jag gillar henne skarpt. Nu har jag inte tid och skriva mer måste läsa vidare.

Hasta la vista, baby!

bra saker idag: tonfiskröra, givit en ärlig komplimang (jag samlar aldrig pluspoäng utan jag står för min komplimanger), en timme i solstolen, babblat med Falun

Kommentarer
Postat av: Tina

Tjing!

Ja, nu har vi babblat "nästan" varje dag, men det är ju superviktiga saker vi har avhandlat :-) en del på väg att lösas, andra mera hårdjobbade, men skam den som ger sig, eller hur! Lotta ger aldrig upp, så är det bara!

Puss o kram i sommarvärmen



Tina i Falun

2008-05-30 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0