vilken galen dag.......

tog en tripp till eskilstuna
frös om både kropp och nuna

föreläsningen var väl sådär
men jag är glad att jag var där

de blev en baguette till lurre
fast jag hade hellre velat haft vurre

sen blev det några timmars jobba
sen vare dax att börja lobba

överraskad av att det finns en ärlig kille
det måste vara ett riktigt snille

till och med kan vara ärlig och rak
jag blev ganska spak

glatt överraskad av ett snabbt svar
vilken tur jag har

vill inte springa till prästen
sen kan jag inte berätta resten

tog en tur till Erikslund
där var min f d kärlek kund

med familj i högsta hugg
inte konstigt att han titta under lugg

hem och käka vurre med ungen, Maria och Lotta
vi åt chips med måtta

pip, pip i min mobil
jag tror jag behöver en sil

det var mitt gamla ex
tur jag köpte Digestive kex

mobilen började återigen snurra
det var fanimej så jag började hurra

en kille som visar mycke respekt måste vara väldigt klok
undrar om det står om honom i någon känd bok?

jag hade tappat tron på ärliga killar
å gud vad jag dillar...

dax att krypa ner
nu orkar jag inte skriva mer!!!

POSITIVT IDAG: en ärlig och respektfull kille, undrens tid är inte förbi :-)
korvstund med Molly, Ivriga Illern och Tjattrande Höken







Kommentarer
Postat av: Sonia

Haha, vem visste att du var en sådan hejare på att rimma! :-)

2008-05-31 @ 04:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0