sju sorger och åtta bedrövelser - NU RÄCKER DET

Idag när jag kom hem låg ett handskrivet brev innanför dörren. Det var från min kompis i Smedjebacken som jag pluggade med på högskolan. Jag började läsa sen började det snurra i mitt huvud. Hon har drabbats av akut leukumi!!!!! Hon går på cellgiftsbehandlingar och har tappat allt hår! Visst hoppas jag att allt kommer att gå bra och att hon tillfrisknar men akut leukumi??? Hoppet har jag kvar men det kommer chock efter chock!

Hur många gånger har jag inte sagt: NU RÄCKER DET!! Vad mer kan jag göra??

Jag behöver input, skriv nå roligt till mig ni som läser min blogg. Tänk inte bara utan SKRIV. Roliga historier med mera, med mera.

Mina tankar går till hennes familj, känns om jag kan den här meningen nu!!! Eller är det kort och gott som jag brukar säga: det som inte dödar härdar?



det här var lycka!! en sommar i Benidorm
haha det är jag som har rosa bikini och magen går innåt
THOSE WERE THE DAYS!!

Kommentarer
Postat av: Vania

Jag instämmer sötnos - nu räcker det!!!!

2008-11-12 @ 15:32:51
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0