två månader sen Sonia lämnade oss för alltid!

Idag finns mina tankar hos Sonias sambo, syster, mor & far, övrigt släkt och alla vi andra som kände Sonia.

***

för två månader tog Sonia sitt sista andetag
jag tänker på henne varje dag

jag vet att jag ska acceptera
men jag vill inte mera

att få känna djup sorg och smärta
det gör så ont i mitt hjärta

fast dagarna ändå är fulla av skratt och glada miner
tänker jag på Sonia så fort solen skiner

tiden ska läka alla sår
och visst man bättre och bättre mår

det går ej att hitta plåster till såren
gud vad jag längtar till våren

du är säkert en vacker ängel med en krans av blomster i ditt hår
och dina kompisänglar säkert skratta får

****

promme är bäst idag











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0