En sorg kommer aldrig ensam - det blir alltid flera

Idag har två utav mina absolut bästa vänner, Therese och Tina mist sin pappa. Marianne har mist sin make efter ett mycket långt äktenskap och Mollys kompis Sara har mist sin morfar. Sorgen efter Sonia har fortfarande inte lagt sig, så det gör att jag känner mig väldigt skör. Jag bilr förkrossad över att se människor som jag älskar och betyder så mycket genomlida sorg och saknad. Det praktiska som ska ordnas, sorgearbetet, saknaden, alla tårar och framförallt tomheten. Sänder alla mina tankar till er idag. Samtidigt som jag kort och gott bara vill skrika: JÄVLA FÖRBANNADE CANCERHELVETE, JAG HATAR CANCER; FULLKOMLIGT HATAR HATAR HATAR. Eliminera skiten!



Vila i frid Hadar!!!!
Glöm inte Cancerfonden!!

Kommentarer
Postat av: Vania

Lilla söta du...vad är det som händer runtomkring? Jag blir så förtvivlat ledsen för det som skett. Alla mina varmaste tankar till Hadars familj, dig och alla som kände honom.



Stora varma kramar

2008-10-07 @ 08:49:36
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0