bit ihop, bryt ihop, bit ihop, bryt ihop

det gäller att ta en dag i taget... denna måndag bestod av ont i kroppen och lite svettningar... huvudvärken gick över efter lunch. Jag är inte dösjuk men jag känner mig relativt hängig. Mestadels av tiden biter jag ihop, jag bryter bara ihop korta stunder, för jag är så himla stark säger alla som inte känner mig. Det är väl fantastiskt att de vet så mycket om mig :-) Nåväl, ni som känner mig djupare vet hur jag funkar!! Jag har en överlevnadsinstinkt som heter duga. bara för jag inte sitter och deppar är det i alla fall tungt. NU JÄVLAR VILL JAG HA ETT JOBB!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bra grejer idag:
M:s läkarbesök gick bra, blodprover på torsdag
fantastiskt vilken utsikt det är från Ginas personalrum... snygga jeans och en vit t-shirt.. I LIKE
brände på pannkakor
har legat och läst min nya bok om KBT

Kommentarer
Postat av: Vania

Krya på dig gumman. Mycket frukt, vitaminer och positiv energi brukar göra susen.



Vania

2008-09-02 @ 14:16:00
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0