Har du legitimation?

Ja det har jag väl sagt 1 000 gånger idag. Långlördag och lönehelg = fullt ös medvetslös. Alltid lika fascinerande och se hur folk handlar. För visst är det lite som Uggla sjunger "den 25:e smäller det".... Det jag däremot blir lika snopen över fortfarande är att folk bara kastar kläder omkring sig, det ser ut som ett bombnedslag när vi slår igen. Samma sak människor som kommer in fem minuter före stängning och ska prova jeans. Det är faktiskt så att vi som jobbar i butik har också ett liv efter stängning. Vi vill gå hem och vila, äta och vara med våra barn. Trött i både huvudet och kropp och framför allt fasen "har du leg"???

****

jag har känt mig ganska utpumpad idag, begravningen tog enormt på mina krafter och det håller alla med om som var med. Jag är inte van att gråta så mycket så det gör ont i hela kroppen. Det känns lite lättare idag och få ta det farvälet jag har väntat på. Självklart kommer det stunder som jag blir ledsen igen.

***

bra grejer idag:

lördagsgodis

pepsi-max

tv-kväll i soffan

kul att Syrianska fixade seriesegern

bad....


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh jag är sååå glad att jag får en paus från butiken (ja min butik inte din).... Är så trött på kunder som inte ens har vanligt folkvett... ledig ledig ledig... med bebbe... :)

2008-09-28 @ 23:48:44
URL: http://fiddeli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0