jag ska bli arbetsnarkoman

Nu har jag jobbat hela helgen och jag tror fanimej att jag ska fortsätta jobba så mycket jag kan framöver. Det är bara att jobba arselet av sig och tjäna pengar. Jag siktar på en resa i januari så nu är det bara att spotta i nävarna och köra. Det blir till att ha två jobb i den mån det funkar. Jag jobbar hellre än att går ut på krogen i den här stan. Tänker visserligen inte jobba hela månader. Hur kul är utelivet här i Västerås egentligen? Det suger!! Tacka vet jag egna små fester med sångtävlingar och charader :-) Men på lördag är det reunion på Streman, det ska bli kul och träffa massa gamla bekanta



min unge och hennes kompis hade en mysig lördagskväll. De skrattade tills klockan 02.00 i natt



EMD i Gallerian, vilket drag och sjukt mycke folk

min unge fick en komplimang av Mattias, han tycker hon är söt :-)



här har vi Danny i egen hög person

bra grejer idag:

jobbat

håller på och läser min bok om relationer.....

snipp, snapp snut så var den här helgen slut



Kommentarer
Postat av: Icca

Hej Lotta, Grattis till nytt jobb. Kul att läsa din blogg. Länkar dig gärna på min. Läs gärna lite på den om du vill. Skriver lite annorlunda kanske. Kul med Streeman, hoppas du får kul. Efter det som du och vänner gått igenom seanste tiden efter Sonia.

Håller med dig om utelivet i den här stan - det suger verkligen!!

Kram på dig, Icca

2008-09-29 @ 00:25:11
URL: http://tokionight.blogg.se/biccas
Postat av: gullunge

Nej,det va erik som sa att jag va söt

2008-09-29 @ 16:17:30
Postat av: Vania

Förstår att din tös var mäkta lycklig. Själv skulle jag ha varit ner men tror du jag kom ihåg? Lika gått det förresten eftersom jag låg i sängen ända till halv sex på lördagkvällen.



Stora kramisar

2008-10-01 @ 18:54:26
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0