VILA I FRID ÄLSKADE SONIA

Idag 14.30 somnade Sonia in. Hennes smärtor har varit olidliga och hon har kämpat. Hennes storsinthet går till världshistorien. Åååå vad ont hon hade på slutet. Det är fruktansvärt att ta in att en människa som är 30 år dör. Mina tankar går till hennes sambo, föräldrar och hennes syskon. Hon slipper lida nu. Cancern tog hennes liv och tårarna bara rinner nerför mina kinder. Jag fick ta farväl av henne idag. Det känns så overkligt. så makabert, så jävla fruktansvärt. Alla hennes tjejkompisar var där och tog farväl. Hennes nära och kära var där. Att få se sin dotter dö är förmodligen det värsta som nånsin kan hända en person. Tårarna forsar nedför mina kinder. Jag hade turen att få känna henne i två år. Nu börjar sorgearbetet och alla bearbetar de olika från person till person. Jag vet att hon hade velat att vi skulle fortsätta med våra liv. Det tänker jag göra men en sak är säker: JAG GLÖMMER DIG ALDRIG och JAG SÖRJER DIG!



så här vill jag minnas Sonia. Denna snygga, underbara, storsinta människa!.
VILA I FRID.

Skriv gärna en rad till hennes underbara syster hon behöver allt stöd hon kan få. Även om du inte känner dem så är det i allra högsta grad uppskattat.

http://vaniasyster.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: Milla

Blir aldeles ledsen. Har läst hennes blogg via din sida lite grand och hon var verkligen en fighter! Oerhört tragiskt att en människa som verkar så underbar inte får leva vidare. Kram Camilla

2008-09-03 @ 20:01:13
Postat av: Vania

En fighter, en tiger och till sist en slagen hjältinna. Nu har hon fått sin så välförtjänta smärtlindrging, nu sover hon fridfullt min älskade syster.



Tack för all värme och omtanke och glöm inte bort att ta hand om dig själv också!

2008-09-03 @ 22:46:15
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0