Det borde vända nu

Företaget jag jobbar i konkurs. Uppsagd från och med 090809, sista arbetsdagen 090909. Jag tog min examen 2007, första sommaren var jag arbetslös, därefter jobbade jag på integrationsenheten i ca 9 månader, där var vi åtta stycken som fick sluta, jag var en utav dem. En arbetslös sommar till. Därefter vart det vikariat på Sysselsättning och Försörjning som socialsekreterare, ett vikariat, hon jag vikade för tala om i tidigt skede att hon ville tillbaka. Sen började jag på KFG. BÄSTA JOBBET jag nånsin haft i hela mitt liv. En otrolig stimulans, inspirerande, motiverande. Jag har upplevet enorma känslor med det här jobbet, euforiska känslor av att vägleda och motivera människor till ökad anställningsbarhet.

Fyra års studier på Mdh.... och här är jag igen... nu är jag ingen person som ger upp i första taget. Jag kämpar och letar efter ett nytt jobb. Det finns många som är i samma situation.

En sak är säker, jag vet vad jag vill arbeta med. Hålla kurser i personlig utveckling. OTROLIG stimulans. Alla människor har en historia och den är värdefull. Vem behöver böcker? Människan är ett unikt exemplar av olika kunskaper och färdigheter.

Har ni tips, idéer och jobb till mig, hör av er snabbt som ögat!

Jag lever på hoppet, "det ska va gott och leva, annars kan det kvitta"

http://www.youtube.com/watch?v=E0Aj37ml8QI



Kommentarer
Postat av: annica

Heja Lotta! klart du hittar nytt jobb! du är så sprudlande och full av energi

2009-08-05 @ 22:53:14
Postat av: Anette

Hej och hå i värmen!

Vad trevligt att du tittade in hos oss på Integrationsenheten idag. Gött att se dig igen!

Jag tänkte på dig efter att du gått och blev mer och mer övertygad att du ska satsa på att fortsätta med det du gör nu: Motivera och engagera människor! Varför inte starta eget?

Kraaaam Anette

2009-08-06 @ 19:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0