Tjurnacke och snart arbetslös

Igår fick jag hjälp med och färga utväxten och det blev så himla snyggt. Jag somnade som en liten prinsessa men vaknade mitt i natten av att det kliade i hårbotten och det kliade inte lite. Jag trodde håret skulle lossna så mycket kliade det. Somnade om och vaknade igen av att det kliade. Sömndrucken som jag var tänkte om jag skulle gå upp och dusha för att det skulle sluta klia. Vem fan vill duscha halv fyra på natten?
I morse när jag vaknade var jag svullen i ansiktet och i nacken, rena rama tjurnacken. Förhoppningsvis enda gången jag kan mäta mig mig Tjuren Ferdinand!!!

Mitt vikariat går ut 31 mars 2009 och spekulationer är alltid igång på arbetsplatser. Jag visste att hon som jag vika för skulle komma tillbaka och idag fick jag besked att hon kommer. Arbetslös från och med 1 april! Känns bittert men det är bara att gilla läget. Vet aldrig vad som händer men måste ändå gå på det konkreta.
Det är bara och hoppas, tredje gången gillt. Jag vill aldrig mera bli arbetslös. Eller så hakar jag på a-lagarna i parken. Valet är mitt!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skickar härmed en liten award till dig!

2009-01-12 @ 18:38:34
URL: http://fiddeli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0