vart har de hederliga gamla tryckarna tagit vägen?

Efter att återigen sett glimtar från Let´s dance är jag såld igen på dans. Det är så härligt och se människor som KAN dansa alla i Let´s dance kan inte det men de som kan!! Vilken lycka och kunna röra sig helt i takt med musiken. Jag tror alla människor kan lära sig dansa bara de släpper kontrollen. Jag menar när de drar igång låtar som "hip´s don´t lie" vem kan sitta still då? Inte jag i alla fall, det rycker i hela kroppen och jag vill bara dansa.  Jag mår så bra när jag dansar, ibland dansar jag runt här hemma för mig själv. Om jag känner för att dansa på stan tror folk jag är full. Nu brukar jag lägga band på mig när jag är på stan MEN är jag på ett dansgolv då är det NO MERCY som gäller :-).

Det kommer mig osökt och tänka på de hederliga gamla tryckarna. Sista tre danserna ska vara riktig jävla styrdans (som ungtupparna säger).  Jag vill ha tillbaka styrdansen,
så det så :-)
att få dansa tryckare med en man som man gillar, det är livskvalité....

Jag är helt såld på Kevins vinnarlåt i idol: WITH EVERY BIT OF ME
LYSSNA OCH NJUT

http://www.youtube.com/watch?v=pfPj9dDywwk

Once upon a time
I had a dream I had a vision
Of that someone that was missing
In my life
Here I am, looking back
On the road I used to travel
Through the darkness
Through the times of sacrifice
I can't believe how things can change so fast
I can see it in your eyes
We're gonna last

Chorus:
With every bit of me with all my heart
With every single breath I'm gonna love you
Fall into my arms tonight
Let's make it all right
If you ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to you
I'm gonna love you endlessly
With every bit of me

Love will come and go
But as long as you are with me
I am happy to be someone
In this world
You're the day
That changed it all
You're the nights I will remember
For as long as I am walking on this earth

With every bit of me with all my heart
With every single breath I'm gonna love you
Fall into my arms tonight
We're gonna love you free

If you can dream it
If you believe me
Like I believe it
Standing here with you
You brought me something
Right out of nothing
You are the one thing
That makes it all come true
I can see it in your eyes
We're gonna last

With every bit of me with all my heart
With every single breath I'm gonna love you
Fall into my arms tonight
Let's make it all right
If you ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to you
I'm gonna love you endlessly
With every bit of me

Ohh baby
Fall into my arms tonight
Let's make it all right
If you ever come to doubt these words
Let me be the one to break it to you
I'm gonna love you endlessly
With every bit of me


Kommentarer
Postat av: Vaniaa

Mmm den är så vacker, den sången, blir alldeles varm när jag lyssnar på den.



PS, jag instämmer om din inställning på dansgolvet, no mercy! :)

2009-01-12 @ 10:29:33
URL: http://vaniasyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0