när hjärnan vet fast inte ❤

det gäller och ta en dag i taget.
Blir trött av att gråta,
känns som jag har haft influensa i flera veckor.
Det går upp och ner.
Var i Domkyrkan igår och tände ett ljus.

Det gör fruktansvärt ont att mista en vän.
Va rädda om varandra, uppskatta varandra.
Om du mår dåligt, ta hjälp
det finns hjälp att få.
Va inte för stolt.
Styrkan sitter i och ta hjälp om man mår dåligt,
tänk på ditt välmående.

OM jag fick önska så skulle jag vilja vara en mobiltelefon som enkelt laddas genom en sladd i ett eluttag.


Kommentarer
Postat av: Tina

En dag i taget är bra.



Att ta hjälp när man mår så dåligt, är inte så lätt, och stoltheten finns inte ens i ens huvud då. Jag menar att man är för stolt i andra lägen att ta hjälp av omgivningen, och i ett sånt läge, finns inte ens tanken på någon stolthet, tro mig, jag vet......



Du vet var jag finns...



Kram kram

2009-07-02 @ 12:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0