Sorgen är tung....

Chocken har släppt, första dygnet var hemskt. Jag kunde inte förstå, det var svårt att andas. Nu rinner tårarna mest på mornarna innan styrkan har infunnit sig. Jag vill minnas allt det goda från Göran. Det andra tänker jag inte gå in på!

Kvar är hans barn, föräldrar, syskon och en enorm bekantskapskrets i en outhärdlig sorg.

Det gäller och ta en dag i taget, sorgen går över. Jag vet, för jag har haft mycket sorg i mitt liv. Jag skyndar inte på den. Ibland  är jag inte mer än människa när det gör så där frukantsvärt ont, då vill jag att det ska gå över.

Vi är en stor skara som stöttar varandra.
Tusen tack för alla fina sms och telefonsamtal.
Glöm inte, den som sörjer behöver stöd i massor.
Spelar ingen roll hur stark personen är.
Sorg är tungt att bära.

Göran sa alltid till mig att jag var en utav de starkaste kvinnorna han mött i sitt liv!

<3 R.I.P Göran Bergfelt <3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hej vännen, jag finns om du vill prata. Läste vad osm hänt. Kramen till dig

2009-07-03 @ 16:42:14
URL: http://andreanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0