Klumpen i magen

är tillbaka... den har varit borta ett tag nu. På mer än ett år har fem personer dött i min omgivning. Helgen som var dog en bekant som jag har känt i många år, även han i cancer och i förrgår dog en vän som jag har pluggat med under min tid på högskolan PLUS att i helgen ramlade mamma ihop och "en släkting" var kontakt med polis och kvinnojour.
Så nog händer det saker hela tiden i mitt liv, det är en sak som är säker!
När klumpen kommer så vet jag, acceptera, jag vet att smärtan avtar,
tränger inte bort den
samtidigt som jag hela tiden blir påmind om livets höjdpunkter.

Jag kommer fortsätta göra val som jag mår bra av.
Det är mitt motto.
Du är den viktigaste personen i ditt liv, glöm aldrig det!

Lycka är att minnas gårdagen,

drömma om morgondagen

och att leva idag!


Kommentarer
Postat av: Tina

Beklagar ytterligare förlust i bekantsskapskretsen.



Hoppas din mamma mår bättre och att det kan bli lugnt i lägret igen

2009-11-26 @ 10:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0