i´m walkin on sunshine

När trapetzius värker, får jag hitta annan träning. Stavgång känns nu som ett minne blott. Smärtan avtar men det gör fortfarande ont. Just nu blir det vanliga långa promenader i detta helt fantastiska väder. Två långpromenader med M. Ena runt Mälaren och den andra runt Biskopsängen. Den senare var lite trevligare, då vi bjöd in oss själva till P. Han bjöd på både det ena och det andra, vi tog vatten :-)
Jag är helt lyrisk över vädret!!

positivt idag:
långpromme i det fina höstvädret,
vatten hos P :-)
fika hos M E
min bästa bästa bok...
spanska läxan


Kommentarer
Postat av: Tina

Tjing vännen min.



Jaha du, har ni gått runt mälaren då vet jag inte vad jag ska anmäla er till.....rundade ni E-tuna och via Sthlm eller???? :-)



Kram från ett kyligt Falun

2009-09-21 @ 14:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0