Är det undra på att det är vackert på himlen?



Jag känner mig oerhört lättad, är glad och samtidigt har jag sorg.
Det är många känslor som ska samsas i mig.
Att vara stark handlar om att gråta när det behövs och det gör jag.
Jag skrattar åt fina minnen jag och min pappa har.
Min pappa har ALLTID varit mitt stora stöd här i livet, han har lärt mig massor.
Tack min älskade pappa för att du gav mig så mycket kärlek, glädje, stablitet!
Det jag minns mest är hans kommentar: "det löser sig alltid"
Min pappa tillhörde eliten, helt enkelt världsklass,
och jag känner en lättnad att han finns på en bättre plats,
han finns säkert på en sommaräng med massa gullvivor som var hans favoritblommor med en whiskey,
lyssnandes på Glenn Miller.

Tillsammans sållar han sig med de andra änglarna,
Sonia, Hadar, Carina, Bettan, Jonny, Göran.
Är det undra på att det är vackert på himlen när dessa stjärnor strålar över oss?


Kommentarer
Postat av: Marianne Eriksson

Så fint du skrivit Lotta ! Kram till Dig o Molly !

2010-12-17 @ 15:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0