♥♥♥ Vila i frid min älskade pappa ♥♥♥

Min pappa somnade in 11 december 2010 efter många många års sjukdom. Det har varit en turbulent tid. I början när han försvann in i sjukdomen och var klar var den jobbigaste tiden. När han gick hemifrån och virrade bort sig, polisen fick hämta honom för han kom inte ihåg vägen hem. Sen försvann han mer och mer in i sjukdomen. De sista åren har han inte kommunicerat alls. Försök tänk efter hur det är och se en person som man älskar så mycket, sitta i rullstol, inte kan prata, ha blöjor och inte kan gå?

Jag är tacksam för alla fina år vi fick tillsammans. Jag väljer och se alla goda stunder tillsammans, för de var många. Min pappa var så generös och godhjärtad, han var glad och hjälpsam. En underbar människa. ÄNTLIGEN har han fått ro och i mig infinner sig ett enormt lugn. Vila i frid min älskade älskade pappa!

Glöm inte Alzheimer-forskningen 901119-8


Kommentarer
Postat av: Tina

Jag beklagar sorgen.

2010-12-14 @ 07:08:34
Postat av: Lotta

TACK för omtanken <3

2010-12-14 @ 11:09:16
Postat av: Lena

Så fina ord...tänker på dej Lotta. Kram

2010-12-14 @ 17:49:53
Postat av: Siolia

Många kloka ord, det är svårt att se glasklart på en sådan situation. Och oftast hamnar ens egna själviska tankar ivägen för det som verkligen betyder nåt. Att han fått frid. En stor kram och tack för att du delar med dig av dina känslor.

2010-12-14 @ 18:30:37
URL: http://siolia.se
Postat av: lovisa

beklagar:(

2010-12-14 @ 18:53:44
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0