BYE BYE bloggen

Nu lägger jag ner min blogg.
TACK alla som har läst den under alla år!


Kommentarer
Postat av: Lena

Tack själv Lotta - det har varit ett nöje att läsa..// L

2011-01-22 @ 17:55:25
Postat av: Lotta Sjöblom Beijer

Fy vad tråkigt. Tycker om att läsa det du skriver..



Hälsar Lotta

2011-01-25 @ 20:49:29
Postat av: 27 åringen

jag måste säga att -vilken härlig sprudlande smart kvinna du är! vis på alla sätt driver en rolig underhållande blogg och så ska du sluta blogga!?? jag känner igen dig från gina butiken har nog handlat av dig där någon gång. synd att du slutar blogga du skrev många smarta inlägg.. lärorikt om inte annat. ha en bra dag! kram

2011-03-23 @ 01:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0